A) Hraci
JMENO |
RASA |
POVOLANI |
Ondra | Kuduk | Zlodej |
Týna | Pul Elfka | Kouzelnice |
Verda | Elfka | Kouzelnice |
Martinka | Barbarka | Valecnice |
Lenka | Elfka | Alchymistka |
Lucka | Elfka | Hranicarka |
Evík | Pul Elfka | Kouzelnice |
Tomáš | Nemrtvy | Válečník |
Honza | Hobit | Zlodej |
Kryštof | Člověk | Válečník |
Severak | Půl Elf | Hraničář |
Galaon | Elf | Kouzelník |
Filip
Informace o čase: Mám i jiné povinnosti a to důležitější, ale budu se snažit chodit co nejvíce, aby hra jela ;)
Informace o charu: Pán Jeskyně
Ondra
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Kudůk: VÝŠKA: 90-130 coulů
VÁHA: 1000-1500 mn (50-75 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: A
Kudůkové jsou zvláštní rasou, o které se ví téměř jistě, že vznikla kdysi v dávných dobách splynutím části plemene trpaslíků s hobity. Podobně jako hobiti také kudůkové jsou velmi obratní a poměrně chytří. Po trpaslících zase zdědili jejich nezdolnost a z části také lásku ke zlatu a drahým kamenům. Žijí v horách i v nížinách, ale nemilují podzemí, a proto si staví drobné kamenné domy, většinou daleko od velkých měst a obchodních cest. Přestože jen málokterý z nich se stane dobrým bojovníkem, dokáží v boji velmi dobře zacházet jak se sekerou tak s kuší.
Zloděj je mrštný a umí se vloudit do přízně jiných lidí. V boji zpravidla nestojí v první řadě a není to ani jeho poslání, ale dokáže i tvrdě zasáhnout. Zloději jsou odborníky na nebezpečné situace, které vyžadují vtip a obratnost místo hrubé síly. Zloději studují své řemeslo v obávaném zlodějském cechu a prostí lidé si vyprávějí bájné zkazky o jejich umění. O zlodějích, kteří sami pronikli do přísně střežených pevností nebo zakletých hrobek a ukradli královské poklady, o zlodějích, kteří unikli z okovů v podzemním žaláři, který hlídali ti nejlepší z královské gardy. Zloději z pochopitelných důvodů jen neradi odhalují svou profesi. Dokáží být velice zábavní společníci a snadno si získají přízeň jiných lidí. Získaných informací využijí ke svému prospěchu nebo k prospěchu družiny. Díky svým pozoruhodným schopnostem, které nemá žádné jiné povolání, je zloděj žádaným členem v každé družině. Postavám, se kterými půjde, ušetří mnoho životů.
Týna
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Půlelfka: VÝŠKA: 165-200 coulů
VÁHA: 1300-2000 mn (55-95 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Půlelfové, kříženci dvou ras. Z houževnatého člověka a inteligentního elfa. Je v některých případech i větší než člověk, ale vždy chytřejší. Než normální člověk je také obratnější a rychlejší. Ovšem i přesto, že unese vic než normalní elf, zachovává si svou krásu.
Kouzelník je chytrý a umí ovlivnovat druhé. Studuje kouzla, která mu slouží k mnoha různým účelům. Není příliš silny v boji, ale vynahrazuje si to svými zvláštními schopnostmi. Kouzelníci byli vždy terčem nejrůznějších dohadů a nikdo vlastně neví, co všechno mohou dokázat. Lidé se k nim chovají uctivě, ale podezřívavě a se strachem. Kouzelníci sami dávají přednost samotě, ve které studují svá kouzla, a stýkají se jenom se svým učitelem. Kouzla jsou přirozenou součástí světa Dračího doupěte. Jsou předměty, které jsou bezcenné pro někoho, kdo se v kozlech nevyzná, a které se mohou stát strašnou zbraní v rukou mága. Řadu situací je mnohem lehčí vyřešit pomocí kouzla než "obvyklým" způsobem. Ale pozor! Nejde to vždy a zvláště zpočátku jsou kouzla spíš vzácná. Pro své mimořádné schopnosti je kouzelník vyhledávaným členem každé družiny. Je pravda, že většinu času -alespon zpočátku- zůstávají tyto schopnosti nevyužity, ale okamžik, kdy je použije, může znamenat rozhodující zvrat v celém dobrodružství.
Verda
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Elfka: VÝŠKA: 145-180 coulů
VÁHA: 1000-1700 mn (50-85 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Elfové jsou známou rasou, žijící zpravidla hluboko v lesích nebo odlehlých údolích a roklinách. Jsou menší než lidé a zdaleka ne tak robustní. Pro své plavé vlasy a jemné rysy obličeje jsou pokládáni za velmi krásné až poněkud změkčilé. Protoze jsou velmi inteligentní, jen neradi bojují. Avšak jsou-li k boji donuceni, mohou být nebezpečnými soupeři. Díky své obratnosti dovedou dobře zacházet zejména s lukem a se střelnými zbraněmi vůbec. Největší potěšení jim však činí studium a učení se kouzlům, a proto z jejich řad vzešlo již mnoho známých kouzelníků. Také milují krásné věci, ale od trpaslíků (které, mimochodem, nemají příliš v lásce) se liší především tím, že krásu hned nepřepočítávají na zlatáky. Elfové jsou vesměs velmi čestní a spravedliví a nikdy se mezi nimi nevyskytují jedinci, kteří by vysloveně uznávali zlo jako zákon.
Kouzelník je chytrý a umí ovlivnovat druhé. Studuje kouzla, která mu slouží k mnoha různým účelům. Není příliš silny v boji, ale vynahrazuje si to svými zvláštními schopnostmi. Kouzelníci byli vždy terčem nejrůznějších dohadů a nikdo vlastně neví, co všechno mohou dokázat. Lidé se k nim chovají uctivě, ale podezřívavě a se strachem. Kouzelníci sami dávají přednost samotě, ve které studují svá kouzla, a stýkají se jenom se svým učitelem. Kouzla jsou přirozenou součástí světa Dračího doupěte. Jsou předměty, které jsou bezcenné pro někoho, kdo se v kozlech nevyzná, a které se mohou stát strašnou zbraní v rukou mága. Řadu situací je mnohem lehčí vyřešit pomocí kouzla než "obvyklým" způsobem. Ale pozor! Nejde to vždy a zvláště zpočátku jsou kouzla spíš vzácná. Pro své mimořádné schopnosti je kouzelník vyhledávaným členem každé družiny. Je pravda, že většinu času -alespon zpočátku- zůstávají tyto schopnosti nevyužity, ale okamžik, kdy je použije, může znamenat rozhodující zvrat v celém dobrodružství.
Martinka
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Barbarka: VÝŠKA: 175-220 coulů
VÁHA: 1500-2800 mn (75-140 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Barbaři jsou v podstatě lidé, ale jejich po staletí trvající odloučení od skutečné civilizace způsobilo, že barbar zpravidla není tak inteligentní jako člověk, avšak je silnější a mnohem odolnější. Tyto vlastnosti jej také předurčují k tomu, aby se stal dobrým válečníkem, i když v boji zpravidla není tak divoký a krutý jako kroll. Oproti krollovi má typický barbar tu výhodu (ale nemusí to byýt pravidlem), že je chytřejší, obratnější a v neposlední řadě také pohlednější.
Válečník je silný a houževnatý. Vládne mnoha druhy zbraní a umí se v jejich používání zdokonalovat. V boji má větší šanci, že zasáhne. A vzhledem k tomu, že bitvy a souboje jsou v Dračím doupěti tak běžné jako je v našem světě jízda autobusem, je pro každou družinu nezbytné, aby ve svém středu měla jednoho nebo více válečníků. Postavy jiných povolání sice také mohou bojovat, ale mohou být svázány rozličnými omezeními.Válečníci jsou jediní, kteří boj skutečně bojují a mají v něm některé výhody, které žádné jiné povolání nemá. Válečníci jsou nepostradatelní všude tam, kde je zapotřebí hrubá síla. Žádná družina si nemůže dovolit jít do jeskyně bez válečníka.
Lenka
Informace o case: Víkendy
Informace o charu:
Elfka: VÝŠKA: 145-180 coulů
VÁHA: 1000-1700 mn (50-85 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Elfové jsou známou rasou, žijící zpravidla hluboko v lesích nebo odlehlých údolích a roklinách. Jsou menší než lidé a zdaleka ne tak robustní. Pro své plavé vlasy a jemné rysy obličeje jsou pokládáni za velmi krásné až poněkud změkčilé. Protoze jsou velmi inteligentní, jen neradi bojují. Avšak jsou-li k boji donuceni, mohou být nebezpečnými soupeři. Díky své obratnosti dovedou dobře zacházet zejména s lukem a se střelnými zbraněmi vůbec. Největší potěšení jim však činí studium a učení se kouzlům, a proto z jejich řad vzešlo již mnoho známých kouzelníků. Také milují krásné věci, ale od trpaslíků (které, mimochodem, nemají příliš v lásce) se liší především tím, že krásu hned nepřepočítávají na zlatáky. Elfové jsou vesměs velmi čestní a spravedliví a nikdy se mezi nimi nevyskytují jedinci, kteří by vysloveně uznávali zlo jako zákon.
Alchymista je šikovný a leccos vydrží. Zabývá se výrobou lektvarů a různých kouzelných předmětů. V boji většinou nepomáhá přímo, ale prostřednictvím svého umění. Alchymisté se liší od kouzelníků svým přístupem k magii. Zatímco kouzelníci rozvíjejí svou inteligenci a z ní těží magenergii, alchymisté ji získávají z různých předmětů (netopýřích křídel, žluče toulavých psů) a záleží jen na jejich obratnosti, zda a kolik magenergie se jim z nich podaří vytěžit. Díky tomu jsou alchymisté bližší "obyčejným" lidem než kouzelníci a nevzbuzují u nich strach. Svým způsobem mají alchymisté mnohem důvěrnější vztah k magenergii než jiná povolání nadaná schopností kouzlit. Alchymistovi kouzelné předměty mohou být užitečné v mnoha různých situacích. Jejich účinky se často liší od účinků kouzelníkových kouzel a žádná družina neprodělá, když bude mít alchymistu ve svém středu.
Lucka
Informace o case: 18:00 - 19:00 hodin
Informace o charu:
Elfka: VÝŠKA: 145-180 coulů
VÁHA: 1000-1700 mn (50-85 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Elfové jsou známou rasou, žijící zpravidla hluboko v lesích nebo odlehlých údolích a roklinách. Jsou menší než lidé a zdaleka ne tak robustní. Pro své plavé vlasy a jemné rysy obličeje jsou pokládáni za velmi krásné až poněkud změkčilé. Protoze jsou velmi inteligentní, jen neradi bojují. Avšak jsou-li k boji donuceni, mohou být nebezpečnými soupeři. Díky své obratnosti dovedou dobře zacházet zejména s lukem a se střelnými zbraněmi vůbec. Největší potěšení jim však činí studium a učení se kouzlům, a proto z jejich řad vzešlo již mnoho známých kouzelníků. Také milují krásné věci, ale od trpaslíků (které, mimochodem, nemají příliš v lásce) se liší především tím, že krásu hned nepřepočítávají na zlatáky. Elfové jsou vesměs velmi čestní a spravedliví a nikdy se mezi nimi nevyskytují jedinci, kteří by vysloveně uznávali zlo jako zákon.
Hraničář je silný a moudrý. Zná přírodu a tvory, kteří jí obývají, a umí svých znalostí využívat. V boji má určitá omezení ale stále může být platným bojovníkem po boku válečníka. Kromě toho je vhodný jako silná zadní stráž v družinách, které nemají dost válečníků (a takových družin bude většina). Hraničáři zpravidla žijí v hlubokých hvozdech, kde sami, jen se svými psy, střeží stezky a pomáhají těm, kdo pomoc potřebují. Proto jsou takřka všude výtanými hosty. Dlouholetým stykem s přírodou a přírodní magií se u nich vyvíjí i jisté nadpřirozené schopnosti, které jim pomáhají při jejich nebezpečném a osamoceném životě - alespon tak se to mezi lidmi povídá. Hraničáři se dají přemluvit, aby se připojili k družině. Jsou vynikající lovci a stopaři, a proto jsou neocenitelní při dobrodružství ve volné přírodě. Ale jejich mimořádné schopnosti užitečné i jinde, například v podzemí. V boji i mimo něj je hraničář hodnotným členem každé družiny.
Evík
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Půlelfka: VÝŠKA: 165-200 coulů
VÁHA: 1300-2000 mn (55-95 kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Půlelfové, kříženci dvou ras. Z houževnatého člověka a inteligentního elfa. Je v některých případech i větší než člověk, ale vždy chytřejší. Než normální člověk je také obratnější a rychlejší. Ovšem i přesto, že unese vic než normalní elf, zachovává si svou krásu.
Kouzelník je chytrý a umí ovlivnovat druhé. Studuje kouzla, která mu slouží k mnoha různým účelům. Není příliš silny v boji, ale vynahrazuje si to svými zvláštními schopnostmi. Kouzelníci byli vždy terčem nejrůznějších dohadů a nikdo vlastně neví, co všechno mohou dokázat. Lidé se k nim chovají uctivě, ale podezřívavě a se strachem. Kouzelníci sami dávají přednost samotě, ve které studují svá kouzla, a stýkají se jenom se svým učitelem. Kouzla jsou přirozenou součástí světa Dračího doupěte. Jsou předměty, které jsou bezcenné pro někoho, kdo se v kozlech nevyzná, a které se mohou stát strašnou zbraní v rukou mága. Řadu situací je mnohem lehčí vyřešit pomocí kouzla než "obvyklým" způsobem. Ale pozor! Nejde to vždy a zvláště zpočátku jsou kouzla spíš vzácná. Pro své mimořádné schopnosti je kouzelník vyhledávaným členem každé družiny. Je pravda, že většinu času -alespon zpočátku- zůstávají tyto schopnosti nevyužity, ale okamžik, kdy je použije, může znamenat rozhodující zvrat v celém dobrodružství.
Tomáš
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Nemrtvý: VÝŠKA: 165-210 coulů
VÁHA: 1300-2300mn (65-115kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: B
Nemrtvý jsou obživlé mrtvoly lidí nebo jiných ras. Jejich zrod se datuje do starých časů dávno zapomenutých. Nejsou na tom o moc lépe než jakýkoliv člověk, trpaslík či elf. Ovšem jejich charisma nevypovídá o přítulnosti či lidskosti. Žijí většinou poblíž větších hřbitovů kam chodí spát nebo v hlubokých bažinách.
Válečník je silný a houževnatý. Vládne mnoha druhy zbraní a umí se v jejich používání zdokonalovat. V boji má větší šanci, že zasáhne. A vzhledem k tomu, že bitvy a souboje jsou v Dračím doupěti tak běžné jako je v našem světě jízda autobusem, je pro každou družinu nezbytné, aby ve svém středu měla jednoho nebo více válečníků. Postavy jiných povolání sice také mohou bojovat, ale mohou být svázány rozličnými omezeními.Válečníci jsou jediní, kteří boj skutečně bojují a mají v něm některé výhody, které žádné jiné povolání nemá. Válečníci jsou nepostradatelní všude tam, kde je zapotřebí hrubá síla. Žádná družina si nemůže dovolit jít do jeskyně bez válečníka.
Honza
Informace o case: <zatim neuvedeno>
Informace o charu:
Hobit: VÝŠKA: 70-120 coulů
VÁHA: 800-1200mn (40-60kg)
TŘÍDA VELIKOSTI: A
Hobiti jsou malým, veselým nárůdkem. Jsou ještě menší než trpaslíci, chlupatí a jaksi "dobrácky kulatoučcí". Žijí zpravidla v úrodných údolích, kde si ve stráních budují komfortní nory a doupata. Rozhodně nejsou nijak zvlášt silní, ale zato jsou velmi obratní a povětšinou inteligentní. Dobrodružství příliš nevyhledávají, protože mají rádi pohodlí, dobré jídlo a silné pití. Jestliže se však jednou přeci jen vydají na cesty, patří k těm nejlepším zlodějům, jaké si jen dovedeš představit. Hobiti mají také zvláštní psychickou schopnost, díky které dokáží "vycítit" na dálku většinu živých tvorů. Této zvláštní schopnosti říkají mezi sebou "čich", a přestože jejich pohodlnickým životem jich dost zakrněla, dokáží díky ní lokalizovat živou bytost, dokonce i když je od hobita oddělena například železnou stěnou. Přestože hobiti nejsou zbabělí, jen neradi přistupují k boji tváří v tvář a raději používají své kuše než těžké meče nebo halapartny.
Zloděj je mrštný a umí se vloudit do přízně jiných lidí. V boji zpravidla nestojí v první řadě a není to ani jeho poslání, ale dokáže i tvrdě zasáhnout. Zloději jsou odborníky na nebezpečné situace, které vyžadují vtip a obratnost místo hrubé síly. Zloději studují své řemeslo v obávaném zlodějském cechu a prostí lidé si vyprávějí bájné zkazky o jejich umění. O zlodějích, kteří sami pronikli do přísně střežených pevností nebo zakletých hrobek a ukradli královské poklady, o zlodějích, kteří unikli z okovů v podzemním žaláři, který hlídali ti nejlepší z královské gardy. Zloději z pochopitelných důvodů jen neradi odhalují svou profesi. Dokáží být velice zábavní společníci a snadno si získají přízeň jiných lidí. Získaných informací využijí ke svému prospěchu nebo k prospěchu družiny. Díky svým pozoruhodným schopnostem, které nemá žádné jiné povolání, je zloděj žádaným členem v každé družině. Postavám, se kterými půjde, ušetří mnoho životů.
B) Postavy ve hre
Pribudou az po zacatku hry... bude to napriklad... Kovar, Starosta, Obchodnik a podobne....