Hraničář:
Přivolávání: Hraničář musí být ve volné přírodě jakéhokoliv terénu (nesmí být ve městě nebo jeskyni). Zpřímeně si stopne a začne vít na psa nebo na vlka. Vití slyší každý v dosahu hluku.
Pyrokineze: Při využívání této schopnosti žhnou hraničáři rudě oči a jeho ruce zteplají (nežhnou)
Mluv se zvířaty: Hraničář má při použití tohoto kouzla možnost mluvit jazykem daného zvířete. To znamená že na psa přímo štěká, na kočku mnouká a podobně. Člověk který toto nezná si může o hraničáři myslet, že je blázen.
Kouzelník:
Sesílání: Kouzelníkovi začnou při sesílání kouzla žhnout ruce. Tím není myšleno že by kouzelník přímo hořel, ale kolem jeho rukou se nahromadí magenergie která vytvoří hustý dým vypadající spíše jako aura. Podle typu kouzla se mění barva dýmu (ohnivé kouzlo - červená; vodní kouzlo - modrá)
Casem pribudou vysvetleni k vyzualnim podobam kouzel pro lepsi predstavu a zprijemneni hry a notnou davku predstavivosti a fantazie...
O artefaktech zde budu uvadet az nejake budete mit... takze si nebudete muset pamatovat detaily jako treba... podoba.. barva... schopnosti artefaktu a podobne...
Komentáře
Přehled komentářů
Zrovna pisi fantasy knihu. Nektera prostredi se daji pouzit do samotny hry (treba jeskyne, postavy). Muzes sledovat vyvoj hry nasich dobrodruhu.
Docela pozdni odpoved :( Sleduji spise vyvoj her nez komentare na ostatnich strankach.
DrD my hoby
(route666, 2. 11. 2008 13:38)da se stech estranek co sem zatim videl asi nejlepsi s pohledu o hracich atd. Mohli byste tam dat i nejake zazite dobrodružství ok? :)
Chaos - PJ
(Chaos - PJ, 1. 4. 2009 22:17)